loading...
download
aseman rezaee/arian tello بازدید : 8 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

 

 

 

password استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3رمز فایل: www.downloadha.com

download استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3 لینک دانلود – 6.5 مگابایت لینک کمکی

aseman rezaee/arian tello بازدید : 8 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

VideoMach نرم افزاری جالب برای تبدیل فیلم و به عکس و همچنین عکس به فیلم می باشد. در واقع این به این معنی است که میتوانید به وسیله این نرم افزار قطعات یک فیلم را به فایل های عکس مثل انیمیشن های متحرک تبدیل کنید و همچنین برعکس میتوانید چندین عکس را به یک فیلم مانند یک فایل mpg تبدیل کنید. همچنین قابلیت جالب دیگر این نرم افزار چرخش فیلم ها ، تغییر اندازه رزولوشن فیلم ، تغییر سرعت فیلم و همچنین بریدن یا crop فیلم ها می باشد که مسلما این امکانات در تبدیل عکس به فیلم و برعکس به کاربر کمک شایانی میکند. نکته جالب دیگر این نرم افزار امکان اضافه کردن موزیک به فایل های عکس متحرک می باشد و این یعنی کاربر امکان ساخت یک انیمیشن عکسی با صدا را نیز دارد. همچنین نرم افزار میتواند صدای یک فیلم را استخراج کند و با فرمت صوتی ذخیره نماید. همچنین نرم افزار توانایی های محدودی در افزایش کیفیت فیلم و عکس و همچنین تنظیم رنگ عکس و فیلم دارد. نرم افزار از فرمت های AVI / BAYER / BMP / CINE / FLIC / GIF / HAV / JPEG / JP2 / MPEG / OGV / PCX / PNG / PNM / RAS / RGB / TARGA / TIFF / WMV / XPM / AC3 / OGG / WAV / WMA و… پشتیبانی میکند.

 

VideoMach تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر VideoMach 5.9.14 Pro

 

 

 

 

 

password تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر VideoMach 5.9.14 Proرمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر VideoMach 5.9.14 Pro لینک دانلود – 3.5 مگابایت لینک کمکی

aseman rezaee/arian tello بازدید : 7 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

WinX HD Video Converter Deluxe نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل فرمت های ویدیویی می باشد که با پشتیبانی از پهنه وسیعی از فرمت ها کاربر را در زمینه تبدیل های فرمت های ویدیو بی نیاز می سازد. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی نظیر ساخت اسلایدشو از عکس های کاربر و تبدیل آن به کلیپ می باشد و همچنین قابلیت دانلود ویدیو از یوتوب بوده و دیگر توانایی جانبی نرم افزار اتصال و جدا ساخت تکه های ویدیویی می باشد. در کنار این امکانات پشتیبانی از فرمت هایی نظیر  TS, MTS, M2TS, MKV, MOV, MOD, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MP4 و فرمت های HD از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود. توانایی تبدیل فرمت های HD به فرمت های معمولی و برعکس نظیر HD M2TS to AVI, WMV to HD AVI, از توانایی های اصلی نرم افزار محسوب می شود. بریدن قسمت هایی مورد نظر کاربر از ویدیو اصلی (Trim) بریدن قاب تصویر (Crop) و چسباندن قطعات ویدیویی به یکدیگر و همچنین قابلیت مهم اضافه نمودن زیرنویس به ویدیوها از امکانات مهم دیگر نرم افزار محسوب می شود. وجود تنظیمات حرفه ای هنگام خروجی گرفتن تبدیل فرمت ویدیویی باعث می شود در هنگام خروجی گرفتن کاربر کنترل کاملی روی فایل خروجی دارد. همچنین ۲۸۰ تنظیم از پیش تعیین شده برای دستگاه هایی نظیر آیفون و آی پد و… وجود دارد تا فایل کاملا منطق با دستگاه در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

WinX HD Video Converter Deluxe تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 4.2.2.177

 

 

 

 

 

password تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 4.2.2.177رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فرمت ویدیویی قدرتمند WinX HD Video Converter Deluxe 4.2.2.177 لینک دانلود – 36.9 مگابایت لینک کمکی

aseman rezaee/arian tello بازدید : 6 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio  خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio  نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد. 

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX

 

 

 

 

 

password پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VXرمز فایل: www.downloadha.com

download پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX لینک دانلود – 37.3 مگابایت لینک کمکی

aseman rezaee/arian tello بازدید : 5 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (1)

WinX DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

 

WinX DVD Ripper Platinum ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.3.3.116

 

 

 

 

 

password ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.3.3.116رمز فایل: www.downloadha.com

download ریپ کردن فیلم های روی دی وی دی WinX DVD Ripper Platinum 7.3.3.116 لینک دانلود – 30 مگابایت لینک کمکی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 135
  • بازدید کلی : 503